aprilie 21, 2010

DACĂ NU TU, ATUNCI CINE?

“Vom vesti neamului de oameni care va veni” (Psalmul 78:4)

Ceea ce spune tatăl copilului său în intimitatea căminului nu este auzit de lume, dar este cu certitudine auzit de posteritate. Pastorul unei mega biserici scrie: ”Cu ani în urmă am fost invitat la Casa Albă să mă întâlnesc cu presedintele si câtiva lideri religiosi. A fost prima întâlnire de acest fel pe care a primit-o acest tinerel de la tară. Am telefonat acasă și am aflat că meciul de baschet al fiului meu a fost reprogramat pentru acel weekend și deja ratase unul. Era doar o chestiune de prioritate: ”Ce este cel mai important?” Guvernul functiona fără mine de ani de zile, asa că am sunat la Casa Albă si le-am spus că nu voi veni. (Si-au revenit foarte bine în urma stirii) M-am dus la meci si am avut bucuria să-mi văd fiul înscriind cosul învingător”. Pavel a spus: ”Luati seama, deci, să umblati cu băgare de seamă.. răscumpărati vremea” (Efeseni 5:15-16). Modul în care îti petreci timpul arată care sunt adevăratele tale valori si priorităti. Tatilor, petreceti voi un timp de calitate cu copiii vostri?
Karl Marx a spus că pentru a cuceri o natiune trebuie să blochezi transferul de valori, de morală si de credinte între generatii. Solomon a spus: ”Cel neprihănit umblă în neprihănirea lui; ferice de copiii lui de el!” (Proverbe 20:7). Tatiilor, fără să vă dati seama copiii vostrii vor pleca, dar ce mostenire vor lua cu ei? Copiii sunt asemini unor oglinzi, ei reflectă ceea ce văd si este greu să-L vezi pe Dumnezeu ca Tatăl lor ceresc dacă El nu este vizibil cu usurintă în cel pământesc. Asadar: ”Părintilor, cresteti-i în mustrarea si învătatura Domnului” (Efeseni 6:4). ”Spune-i generatiei care urmează despre puterea Lui si despre minunile pe care le-a făcut”. Dacă nu tu, atunci cine?