aprilie 23, 2010

Multumiri..

Multumim foarte mult tuturor celor care ne-au fost alaturi, care s-au rugat si au contribuit la propovaduirea in acest fel a Cuvantului lui Dumnezeu.

Deoarece unii dintre dumneavoastra au inteles ca suntem Fundatia SEER sau ca avem vre-o legatura cu ei, vreau sa clarific putin situatia explicandu-va faptul ca trimiterea acestor mesaje pe e-mail a aparut dupa ce eu personal (un tanar din Romania) am fost cercetat prin aceste mesaje zilnice si am dorit ca sa le impartasesc cu cat mai multa lume pentru ca Dumnezeu sa le poata vorbi si in acest fel. (deoarece sunt tot mai multe persoane care petrec foarte mult timp pe internet si este cea mai rapida metoda de transmitere a unui mesaj in intreaga lume)
Am inceput si continuat lucrarea in anonimat din simplul motiv ca doream ca intreaga slava sa fie a lui Dumnezeu. Am omis sa cer cuiva dreptul de a face acest lucru, crezand ca scopul nostru este acelasi: de a duce Cuvantul lui Dumnezeu pana la marginile Pamantului, si acesta a fost felul in care am simtit eu ca fac lucrarea lui Dumnezeu.
Echipa (care multi credeau ca se afla in spatele acestor mesaje trimise si postate pe internet) era compusa din mine si sotia mea, si ne bucuram nespus cand primeam mailuri prin care tot mai multi oameni erau deschisi pentru Cuvant.
Prin nerespectarea drepturilor de autor am creat probleme Fundatiei SEER (cea care se ocupa cu traducerea si distributia acestor meditatii in limba romana) si a fost puse in pericol si drepturile lor de a continua aceasta lucrare, fapt pentru care vreau si pe aceasta cale sa imi cer scuze.
Asa cum am spus si la inceput fac lucrarea aceasta pentru ca Duhul lui Dumnezeu sa poata vorbi si in acest fel celor care au inima deschisa. Deoarece nu se mai poate continua cu distributia acestor meditatii, voi continua sa caut alte astfel de devotionale pe care sa am dreptul sa le impartasesc zilnic cu romanii din intreaga lume, rugaciunile dumneavoastra ne pot fi de folos pentru ca stim ca Domnul de fiecare data cand inchide o usa deschide alta.
Pentru cei dintre dumneavoastra care nu au acces la librariile enumerate in e-mailul anterior, recomand sa contactati Fundatia SEER telefonic sau prin posta pentru a discuta posibilitatea trimiterii lor catre dumneavoastra, in acest fel contribuind si la distribuirea brosurilor care, ca o paranteza, ajung si in inchisorile din Romania, la oameni care au mult mai putin acces la Cuvantul lui Dumnezeu decat oricare dintre noi. Tin sa precizez ca de fiecare data cand fac referire la Cuvantul lui Dumnezeu nu vorbesc despre brosura cu acest nume ci despre orice fel in care Dumnezeu ne vorbeste prin Cuvantul Sau, fie ca este tiparit sau transmis in mod digital.
Ce putem si ar trebui sa invatam fiecare dintre noi din aceste meditatii este un mod de a citi si de a ne relationa la Scriptura si anume: citirea zilnica a Bibliei nu este o obligatie si nu trebuie facuta ca o munca la norma – azi am de citit un verset, un capitol etc – important nu este sa citim 20 de capitole pe zi si sa trecem peste ele fara a ramane cu nimic, ca o simpla lectura ci, asa cum am vazut in fiecare din aceste meditatii, sa luam un verset, sau chiar parte dintr-un verset si sa cautam sa ii intelegem esenta, mesajul care Dumnezeu vrea sa ni-l transmita prin el. Acesta este motivul pentru care toti simteam ca ne este adresat direct si personal – era explicat atat de limpede incat ramaneam uimiti de simplitatea prin care Dumnezeu ne vorbea. Aceste meditatii nu inlocuiau timpul de partasie cu Dumnezeu ci erau menite sa ne ajute, ca un fel de ..vitamine spirituale J si aprinda in noi dorul dupa momentele de partasie, un timp personal in care sa facem liniste in viata noastra zbuciumata si sa primim mesajul din partea lui Dumnezeu.

Fie ca Dumnezeu sa va calauzeasca pe fiecare pentru ca impreuna cu cei dragi sa descoperiti in fiecare zi care este voia Lui cu privire la viata dumneavoastra. Cat despre noi, ramane sa gasim usa deschisa prin care sa putem continua aceasta lucrare.

Va multumim inca odata pentru sprijin si pentru mesajele incurajatoare. Toate rugaciunile sunt ascultate! (doar ca nu primim intotdeauna raspunsul asteptat de noi; asta doar pentru ca Dumnezeu are pregatit ceva mai bun pentru vietile noastre).

Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti!