august 11, 2010

AI RĂBDARE SI INCREDERE

“Domnul va sfarsi ce a inceput pentru mine. Doamne bunatatea Ta tine in veci; nu parasi lucrarea mainilor tale.” [Psalmul 138:8]


Dumnezeu lucreaza in ritmul Lui. Cand vrea, lucreaza la vedere, cand vrea, lucreaza in ascuns, asa ca uneori am/avem impresia ca e absent. Uneori intru in panica din cauza “absentei” Lui. Mintea imi spune mereu ca Dumnezeu lucreaza, ca nu doarme, ca ma vede si pe mine, asa cum ii vede pe ceilalti sase miliarde de oameni si zecile de miliarde de animale si stelele si altele. Dar inima imi tremura, si fata mi se crispeaza cand vad cat taraganeaza lucrurile. Ma innebuneste pur si simplu. Iar apoi, dintr-o data pocneste din degete, si vine raspunsul la rugaciunea mea. Ma nauceste de fiecare data cand face asta.
La una dintre rugaciuni mi-a raspuns dupa aproape 15 ani. Dar a raspuns exact atunci cand erau pregatiti si oamenii care sa fie alaturi de mine, oamenii pe care i-a folosit pentru raspunsul complet. Totul s-a miscat ca pe roate. Amintidu-mi de raspunsul la rugaciunea aceea, mi-am dat seama ca la o alta rugaciune pe care i-o aduc de 23 de ani inca nu raspunde. Se incapataneaza sa taca. Dar stiu ca El va sfarsi ce a inceput pentru mine si pentru tine, ca El nu paraseste lucrarea mainilor Lui, adica pe mine si pe tine. Dar le face la timpul Lui, in ritmul Lui. Ai incredere in Dumnezeu si asteapta cu rabdare raspunsul Lui.











Daniela