ianuarie 12, 2011

CUVÂNTUL TĂU E ÎN INIMA MEA

„Strâng Cuvântul Tău în inima mea, ca să nu păcătuiesc împotriva Ta!” [Psalm 119 :11]

Uneori, când strâng Biblia la piept, îmi imaginez că toate lectiile şi cuvintele din ea mi se întipăresc pe inimă. Din păcate, nu durează mult, iar „furtunile” înăbusă ceea ce e notat... dându-mi seama, cu întârziere, că am gresit... din nou.
Dar vocea Lui mă cheamă si stiu că vrea să-mi vorbească. Asa că recitesc cuvintele Sale, si cu durere îmi cer iertare pentru păcatele mele. Nu doresc să-L supăr, nu vreau să păcătuiesc împotriva Lui!
Te-a încercat vreodată o teamă profundă atunci când ai realizat că ai încălcat Cuvântul Său?
Ti-a apărut vreodată în minte imaginea unui Tată plin de iubire ce, cu lacrimi, te priveste în timp ce tu Îi întorci spatele?
Te-ai pus vreodată pe genunchi, cu intentia de a vorbi cu El, dar nu-ti putea iesi pe gură nici măcar un cuvânt, în afară de „îmi pare rău, Tată” sau „ai milă de mine, Doamne”?
Strânge Cuvântul Lui în inima ta, ca nu cumva pasul pe care-l vei face, decizia ce o vei lua, vorba ce o vei spune să fie gresita!



Diana T., Timisoara