ianuarie 13, 2011

TU POTI DORMI STIIND CA CEI DRAGI VOR AJUNGE IN IAD?

“Cautati să mântuiti pe unii, smulgându-i din foc; de altii iarăşi fie-vă milă cu frică, urând până si cămasa mânjită de carne.” [Iuda 1:23]

Cred ca majoritatea din noi avem pe inima durerea de a avea pe cineva drag departe de Dumnezeu... soti, sotii, parinti, frati... e o durere dar si o responsabilitate pentru noi ...
Acum ceva timp nu am putut dormi de grija ca una din surorile mele era in pericol.. cel putin eu asa credeam si m-am tot rugat sa nu i se intample nimic... aproape toata noaptea m-am gandit cu teama si ma rugam pentru ea... a doua zi am aflat ca nu se intamplase nimic si nici nu aveam de ce sa ingrijorez pentru ea. M-am gandit apoi... si mi-a venit urmatorul gand: m-am rugat pentru ea de teama sa nu pateasca ceva fizic... dar uit sa plang si sa ma rog pentru sufletul ei si dorm linistita stiind ca va ajunge in Iad....
Ar trebui sa facem mai mult.... sa-i smulgem din foc... sa ne fie mila cu frica.. sa nu-i judecam si sa fim exemple pentru ei, sa ii aducem mai des inaintea scaunului de indurare al lui Dumnezeu si uneori sa vorbim mai putin si sa facem fapte...
Doamne ajuta-ne!
Amin.

Teodora