februarie 16, 2011

GARDEROBA LUI DUMNEZEU(1)

“Orice amărăciune, orice iutime, orice mânie, orice strigare, orice clevetire si orice fel de răutate să piară din mijlocul vostru.” [Efeseni 4:31]

Stateam linistita, ascultand muzica si Dumnezeu imi aduce aminte de imaginea unei cepe. Nu stiam ce vrea sa insemne, dar Dumnezeul nostru cel Minunat, vorbeste cand intr-un fel, cand intr-altul.
Ceapa este imbracata in foarte multe foite, si cand vrei sa o cureti….te cam saturi sa vezi atatea foi pe ea. Faza este ca dupa ce ai curatat-o iti place ceea ce vezi si daca o gusti este minunata.
Cam asa suntem si noi, asemenea unei cepe, imbracati cu tot felul de haine. Dar cine ne-a ales aceste haine? Domnul sau noi?
Noi ne-am nascut goi, urma ca Dumnezeu sa ne duca la garderoba Lui, pentru a ne imbraca cu hainele provenite de la El, cu acele haine care ni se potrivesc. Am cerut noi sfatul Lui?
Dumnezeu ne tot dezbraca…in fiecare zi El da la o parte cate o haina de pe umerii nostri… poate fi haina barfei, a clevetirii, a minciunii, a prefacatoriei, a depresiei… atatea si atatea haine am imbracat atatia ani. Oare, nu ne-am saturat de ele?
Si daca stau bine si ma gandesc, ne-am imbracat cu atata usurinta, fara nicio remuscare, fara a sta pe ganduri daca ni se potrivesc sau nu, daca se asorteaza cu ceva din viata noastra sau nu….



Felicia P.-Timisoara