iulie 12, 2011

DESPRE VINDECARE

"Rugaciunea facuta cu credinta va mantui pe cel bolnav , si Domnul il va insanatosa, si daca a facut pacate , ii vor fi iertate." [Iacov 5:15]


Ce frumoasa fagaduinta! Dar ce crezi? Este conditionata, sau nu? Ce vrei

sa faci cu vindecarea?

Am trecut si eu printr-o mare suferinta, si ma scarbisem de medicamente, si de boala... si am spus cazand in genunchi ... "Doamne, ia-ma daca vrei, dar eu nu mai merg la medici..dar, daca ma vindeci iti promit ca voi trai pentru Tine! Si Dumnezeu a inceput vindecarea chiar atunci, doar ca El nu dorea vindecarea mea pentru a trai pentru pacat, pentru egoism, El dorea sa ma invete sa traiesc fara pacat deci, cu rabdare si cu dragoste a facut curat in viata mea, in ceea ce mancam, in ceea ce vedeam, in ceea ce ascultam, in ceea ce beam...in ceea ce simteam, in toate lucrurile !

"Fie ca mancati, fie ca beti , fie ca faceti altceva , sa faceti totul pentru slava Lui Dumnezeu." M-a pregatit pentru vindecare, apoi m-a vindecat ! Pentru neprihanire !

In Ioan 5:14 Domnul spune unui bolnav de multa vreme, dupa ce l-a vindecat : "Iata ca te-ai facut sanatos, de acum sa nu mai pacatuiesti, ca sa nu ti se intample ceva mai rau" (Ioan 5:14)

Satan vine si el cu contrafacerile lui de vindecare , de iubire, de liniste , pentru toate are o contrafacere, dar sa nu ne lasam inselati ! Doar Tatal Ceresc ne poate vindeca deplin in Numele Lui Isus Hristos si fie ca toti sa cunoastem aceasta vindecare reala si vesnica !

Domnul sa fie laudat pentru toate!

ds