noiembrie 11, 2011

FRUMUSETEA ESTE TOTUL? (1)

 „Femeia frumoasă si fără minte este ca un inel de aur pus în râtul unui porc!” [Proverbe 11:22]



        Probabil că dacă un bărbat ar scrie un articol care să înceapă cu aceste cuvinte, cu sigurantă că ar fi acuzat de misoginism, adică de lipsă de încredere fată de calitătile morale ale femeilor, ca si cum ar avea o atitudine negativă fată de femei, asa că mi se pare mai potrivit să scrie o femeie despre acest subiect…

        Cred că dacă Domnul Isus nu mi-ar fi vindecat rănile inimii, as fi strigat si eu, spunând: „dar de ce Biblia nu spune nimic si despre bărbatul fără minte?", însă, vindecarea interioară m-a făcut să am cu un strop de întelepciune mai mult. Si mă gândesc la înteleptul Solomon care, o mie de femei a cunoscut, dar tot dezamăgit a rămas, iar ce scrie el în cartea Proverbelor sunt doar lucruri pe care si el le-a observat în comportamentul lor.

Ca si concluzie, în cazul versetului de mai sus, el întelege că a fi fără minte este rău si în cazul unui bărbat dar si în cazul femeilor, chiar dacă nu sunt ele prea frumoase, însă, a fi fără minte în cazul femeilor frumoase, este lucrul cel mai rău. Oare de ce? …

Dumnezeu a ales ca pe anumite femei să le înzestreze cu un exterior care să atragă atentia, iar ele sunt constiente de acest lucru, si de aceea, prin felul cum se îmbracă, din nefericire, chiar dacă intentionat sau neintentionat, ele atrag atentia bărbatilor asupra trupurilor lor.





Cristina