martie 05, 2012

MAINILE PRIN CARE DUMNEZEU LUCREAZA

„Drept raspuns, împaratul le va zice: „Adevarat va spun ca , oridecate ori ati facut aceste lucruri unuia dintre acesti foarte neînsemnati frati ai Mei, Mie mi le-ati facut.” [Matei 25:40]



Noi suntem mainile prin care Dumnezeu lucreaza, picioarele care îl duc pe El la cei bolnavi, si vasele prin care Dumnezeu împlineste nevoile celor din jur.

Lacrimile din ochii celor ce plang vor fi sterse, foamea ce-o traiesc cei ce n-au ce manca va fi alinata iar singuratatea celor ce n-au pe nimeni va fi alungata, pentru ca noi le slujim fiind reprezentanti ai Domnului Isus. Fiul lui Dumnezeu care raspunde oricarei nevoi, se exprima prin noi.

Stiu ca nu toti cei care se numesc crestini sunt gata pentru aceasta slujire. Redand aceasta situatie, un autor necunoscut i-a prezentat pe unii dintre acestia spunand:

- Am fost flamand si mi-ai vorbit de bogatia cerului.

- Am fost în temnita si te-ai rugat pentru eliberarea mea.

- Am fost gol si mi-ai spus care sunt hainele ce mi s-ar potrivi.

- Am fost bolnav si mi-ai recomandat un medic.

- Am fost fara adapost si mi-ai predicat de ocrotirea lui Dumnezeu.

- Am fost singur si mi-ai spus sa-mi caut un prieten.

Arati a fi un om spiritual, dar cu toate acestea eu sunt flamand, fara haine si adapost, singur, în suferinta si fara sa-L am pe Hristos în viata mea.

Aceste cuvinte ranesc, nu-i asa? Ele ranesc pentru ca exprima atitudinea fariseica a multora dintre noi. De aceea slujindu-L pe Dumnezeu si slujindu-ne unii pe altii, putem lucra împreuna pentru o reala schimbare si împlinirea multor nevoi.



Anonim