martie 01, 2013

DUMNEZEU INCA NE IUBESTE SI NE VREA PENTRU EL

“Atunci Împaratul va zice celor de la dreapta Lui: „veniti binecuvantatii Tatalui Meu de mosteniti Împaratia, care v-a fost pregatita de la întemeierea lumii. Caci am fost flamand, si Mi-ati dat de mancat; Mi-a fost sete, si Mi-ati dat de baut; am fost strain, si M-ati primit; am fost gol, si M-ati îmbracat; am fost bolnav, si ati venit sa Ma vedeti; am fost în temnita, si ati venit pe la Mine.” [Matei 25:34-36]
 
Billy Graham, a povestit o experienta pe care a trait-o fiul sau Franklin, în timp ce vizita o tabara de refugiati din Orientul Mijlociu. În timpul razboiului din Cuveit, multi bastinasi s-au refugiat în desert. Pentru a ajunge în tabara de refugiati, acestia au trebuit sa mearga pe jos mai multe zile, înfruntand furtunile de nisip si caldura pustiei. În mijlocul acelor refugiati care tocmai au ajuns în tabara, Franklin a observat o femeie ce purta în brate un nou nascut, iar langa ea mai avea alti trei copii. Aceasta era epuizata si abia îsi mai putea trage suflarea din cauza dezhidratarii. Cand Franklin a început o conversatie, femeia i-a povestit ca a nascut cu numai trei zile înainte ca ea si familia ei sa fie evacuata. Datorita acestui fapt, situatia ei era atat de tragica, iar noul nascut pe care îl purta în brate, pentru ca nu a avut conditii pentru a-i face baie, era murdar si avea un miros insuportabil. Impresionat de situatia grea a acestei mame, Franklin a ajutat-o cu lucrurile de care avea nevoie. A condus-o apoi la un spital de campanie, unde i sa oferit îngrijire medicala. Desi înca nu putea sa creada ca toate acele cadouri îi apartin, acea mama i-a multumit lui Franklin pentru toate darurile oferite. În timpul conversatiei care a urmat, aceasta i-a marturisit ca în adolescenta l-a cunoscut pe Domnul Isus, dar împrejurarile vietii au departat-o de Dumnezeu. Din cauza problemelor si-a încercarilor prin care a trecut, a ajuns într-o stare de necredinta si împietrire din care nu mai putea iesi. De aceea a renuntat la Dumnezeu. Cand în cele mai grele momente ale vietii ei a primit toate aceste daruri de la cineva pe care nu-l mai întalnise, a înteles ca Dumnezeu înca o mai iubeste si flacara dragostei ei pentru Dumnezeu s-a reaprins în inima ei. Dupa ce Franklin i-a împartasit Evanghelia si s-a rugat pentru ea ca Dumnezeu sa o ierte, acea mama a redescoperit partasia cu Dumnezeu.
Dupa acele momente emotionante, la încheierea discutiei pe care a avot-o cu Franklin, aceasta i-a spus: “s-a meritat sa pierd toate lucrurile pe care le-am strans în Cuveit si sa fiu evacuata în aceasta tabara de refugiati, pentru ca aici L-am redescoperit pe Dumnezeu!”