martie 22, 2013

ESTI PRETUIT IN OCHII DOMNULUI


“Caci ochii Domnului, sunt peste cei neprihaniti, si urechile Lui i-au aminte la rugaciunile lor. Dar Fata Domnului este împotriva celor ce fac raul.” [1 Petru 3:12]

 

      La o întalnire anuala a unei companii de asigurare, Lou Holtz, antrenorul echipei Notre Dame, a marturisit: “În viata am avut momente când am fost pe culmi ale succesului si momente când am fost în clipe de profunda prabusire si dezamagire. La echipa din Arkansas, în primul meu an de antrenorat am câstigat ”balonul portocaliu” si toti ma iubeau. Clubul din Arkansas mi-a pus poza în galeria de onoare si-a comandat în cinstea mea un timbru comemorativ. În anul urmator am pierdut în Texas si clubul a retras timbrele, iar oamenii au început sa vorbeasca împotriva mea. Pentru a-mi câstiga existenta, într-un an a trebuit sa vând obiecte funerare. Sotia a început sa râda de mine si mi-a spus ca nu voi reusi sa vând nimic; a avut dreptate! Ca sa supravetuim, în acea vara a trebuit sa ne vindem masina, televizorul si echipamentul audio.”

      La fel ca acest antrenor si noi putem fi uneori pe culmi de glorie, alteori în abisul dezamagiriii si-al desnadejdii. Se poate ca în anumite momente poza noastra sa fie într-o galerie de onoare, iar în alte momente oamenii sa se astepte s-o vada pe-o cruce în cimitir. Pentru cei care se încred în Dumnezeu, nu conteaza însa pozitia în care se afla pe treptele ierarhiei sociale, pentru ca înaintea Lui Dumnezeu, acestia sunt pretuiti todeauna.