martie 20, 2013

TU AI CITIT SCRISOAREA?



“Sământa, care a căzut pe pământ bun, sunt aceia care, după ce au auzit Cuvântul, îl tin într-o inimă bună si curată, si fac rod în răbdare.” [Luca 8:15]

Collen Evans a povestit odata un vis pe care l-a avut unul dintre prietenii sai. În visul sau se facea ca acesta era într-o camera mare, plina de oameni necajiti si îndurerati. În timp ce toti se plangeau de durerile lor, usa s-a deschis si Domnul Isus a intrat înauntru. Cand i-a auzit vaicarindu-se, Domnul Isus s-a întors catre unul dintre barbati si i-a spus: “Ce problema ai copilul meu?” Cu multa durere în glas, omul a raspuns: “am investit toata viata mea sa strang avere si am ajuns aici, fara sa am nimic”! “Cum asa?” I-a raspuns Domnul Isus! „N-ai citit scrisoarea pe care Ti-am trimis-o? Înmarmurit la auzul ca însusi Domnul Isus i-a trimis o scrisoare, omul i-a raspuns: ”Mi-ai scris cu adevarat o scrisoare?” Da! a raspuns Domnul Isus: “sa nu va strangeti comori pe pamant; uitati-va la crinii de pe camp, ei nici nu torc, nici nu tes si totusi sunt învesmantati în stralucire, cautati mai întai împaratia Mea si toate celelalte lucruri vi se vor da pe deasupra”. Auzind toate aceste lucruri, omul a raspuns: “De multe ori pastorul meu mi-a citit acest text, dar n-am stiut ca aceasta este scrisoarea pe care Tu mi-ai scris-o”! Dupa aceea Domnul Isus s-a adresat unei doamne îndurerate, zicandu-i: “De ce esti asa de trista?” Aceata i-a marturisit ca, de cand sotul ei a murit, n-a mai gasit nici o mangaiere. Toata viata i-a fost o îngrijorare continua. N-a fost în stare sa faca nimic pentru ca era paralizata de teama si de esec. “Dar nici tu nu mi-ai citit scrisoarea”? Mi-ai scris o scrisoare si mie? a întrebat femeia mirata! Sigur. Ai si auzit-o citinduti-se: “ferice de cei ce plang, caci ei vor fi mangaiati. Nu va îngrijorati de ziua de maine, pentru ca Eu va voi da tot ceea ce aveti nevoie”. Femeia amintindu-si ca acestea au fost cuvintele pe care pastorul le-a citit la înmormantarea sotului ei, a întrebat: “chiar trebuia sa aplic în viata mea ceea ce am auzit?” O, Da! a raspuns Domnul Isus; am scris aceste cuvinte si pentru tine.

Asa a continuat Domnul Isus cu fiecare persoana din acea camera. În fiecare caz, a întalnit persoane care nu L-a urmat datorita bogatiei, ambitiilor, mandriei sau placerilor. Pe fiecare în parte, dupa ce i-a audiat, i-a întrebat: “Ai citit scrisoarea pe care ti-am trimis-o?”

Si pentru tine astazi El are aceiasi întebare: “Tu ai citit scrisoarea”?