aprilie 29, 2013

DARUIESTE CU BUCURIE


„Atunci cei neprihaniti ii vor raspunde: „Doamne, când Te-am vazut noi flamând, si Ti-am dat sa manânci? Sau fiindu-ti sete, si Ti-am dat de baut? Când Te-am vazut noi strain, si Te-am primit? S-au gol, si Te-am îmbracat? Drept raspuns Împaratul le va zice: „Adevarat va spun ca, oridecâteori ati facut aceste lucruri unuia din acesti foarte neânsemnati frati ai Mei, Mie mi le-ati facut.” [Matei 25:37-40]

 

      Predicatorul W.E. Sangster, a fost întrebat odata despre lucrurile care l-au impresionat cel mai mult în desele lui calatorii pe care le-a facut în tarile lumii. Dr. Sangster a raspuns ca desi a calatorit în toate colturile lumii, a fost impresionat de faptul ca înca nu a vazut un orfelinat subventionat de atei, sau un spital pentru saraci sustinut de agnostici. Pe de alta parte însa, în cele mai îndepartate tari si în cele mai vitrege conditii de viata, a întâlnit crestini care au fost gata sa împarta din pâinea lor pentru cei flamânzi. De ce oare tocmai crestinii au fost gata pentru o asa jertfa? Cu siguranta ca ei au vazut un astfel de model în Învatatorul lor, apoi considerând lucrurile pe care le-au primit ca daruri ale lui Dumnezeu, s-au simtit datori sa le împarta si cu altii.

     Mai mult decât atât, crestinii gasesc în ai ajuta pe altii o sursa pentru o bucurie nelimitata si nadejdea unei mari rasplatiri.

     Daruieste cu bucurie si Dumnezeu te va rasplati!