octombrie 09, 2013

ESTI UN ADEVARAT MISIONAR?


„A doua zi, Ioan statea iarasi cu doi din ucenicii lui. Si pe când privea pe Isus umblând, a zis:” Iata Mielul lui Dumnezeu!” Cei doi ucenici l-au auzit rostind aceste vorbe, si au mers dupa Isus.” [Ioan 1:35-37]

     Într-o zi când cineva l-a întrebat pe batrânul Filip Wilson, despre religia sa, acesta a raspuns ca face parte din gruparea „Spectatorii lui ISUS!” “Ce religie mai este si asta; l-a întrebat imediat prietenul sau. N-am auzit pâna acum de acest cult „Spectatorii lui Iehova!” În acele momente Filip Wilson, l-a privit pe prietenul sau în ochi si cu o deosebita sfiala i-a spus: pastorul meu m-a rugat în tinerete sa ma alatur echipei de misiune si sa fiu un marturisitor al Domnului Isus, dar eu n-am vrut sa ma implic în nici un fel de slujire. Daca as fi facut-o atunci, cu siguranta ca altul ar fi fost cursul vietii mele, iar acum la batrânete, as fi avut multe experiente de povestit.

     Adevaratii crestini n-ar trebui însa sa se asemene cu Flip Wilson, si sa ramâna inactivi în ceea ce priveste chemarea lui Dumnezeu pentru ei. Daca cineva i-ar întreba din ce religie fac parte, acestia ar trebui sa raspunda „Misionarii lui ISUS!”

     Când Ioan Botezatorul a vazut semnul care i-a fost descoperit de Dumnezeu pentru identificarea lui Mesia, a declarat public: „Iata mielul lui Dumnezeu, care ridica pacatele lumii!” În acele momente, doi dintre ucenicii sai care au auzit acea marturisire, au început sa-L urmeze pe Isus, nu datorita unei experiente dramatice pe care ar fi trait-o, ci datorita spuselor învatatorului lor. Cred ca multi dintre noi ne-am întors la Domnul datorita marturisirii pe care ne-a facut-o cineva; nu-i asa? Poate ca ne-au vorbit despre Domnul, parintii, învatatorii de scoala duminicala, pastorul bisericii, sau o alta persoana care a avut un impact deosebit asupra vietii noastre.

     Pentru ca am trait bucuria de a-L cunoaste pe Hristos, datorita marturisirii pe care cineva ne-a facut-o, n-ar trebui sa mai ramânem în gruparea „Spectatorii lui ISUS” ci sa trecem în cea a „Misionarilor lui ISUS”, pentru ca sunt asa de multi cei de lânga noi, care asteapta marturisirea noastra.