decembrie 03, 2013

CREDE DOAR!

“Pe când vorbea El înca, iata ca vin niste oameni de la fruntasul sinagogii, care îi spun: „fiica ta a murit; pentru ce mai superi pe Învatatorul?” Dar Isus fara sa tina seama de cuvintele acestea, a zis fruntasului sinagogii: „Nu te teme, crede numai!” [Marcu 5:35-36]
 
     Pentru ca Lazar pe care Domnul Isus l-a chemat la viata, atunci când a iesit afara din mormânt, avea mâinile si picioarele legate, Domnul a spus celor ce-L însoteau: ”dezlegati-l si lasati-l sa mearga.” Numai atunci când mâinile si picioarele i-au fost eliberate, Lazar a ajuns sa se bucure deplin de viata. Multi oameni astazi desi au vata, nu se pot bucura din belsug de ea, pentru ca înca n-au scapat de legaturile care îi înfasoara.
     În timp ce era pe un teren de golf, Lee Trevino, un împatimit al acestui joc, a fost lovit de un trasnet. Oridecâteori povestea acesta întâmplare, el nu uita niciodata sa mentioneze ca desi a ramas cu urme ale acestui incident pentru toata viata, a învatat însa o lectie pe care n-o va uita niciodata. În urma acestei încercari, marturisea el, am fost eliberat de frica de moarte! În timp ce ma adaposteam sub un pom, am auzit un fâsâit si deodata o caldura puternica care mi-a trecut prin bratul si piciorul drept, m-a trântit la pamânt. În acele momente n-am mai simtit nici un fel de durere. Totul s-a transformat într-o caldura placuta si-o atmosfera feerica, stralucitoare. În acele momente am întâlnit-o pe mama mea, care murise cu multi ani în urma si pe multi alti prieteni pe care îi stiam ca murisera. Totul s-a petrecut asa ca si cum as fi citit despre viata mea, care a trecut dintr-o lume în alta. A foat asa de placut, încât nici nu-mi mai doream sa ma reîntorc la viata. Când m-am trezit pe patul spitalului, am înteles ca Dumnezeu m-a readus la viata din mijlocul acestei lumi, pentru ca avea un scop cu mine. De aceea, din acea zi am povestit tuturor celor pe care i-am întâlnit, sa nu se mai teama de moarte!
     Pentru ca si astazi sunt oameni legati de pofte, pacate, teama, sau necredinta, numai cei ce aud glasul chemarii lui Dumnezeu, sunt eliberati de orice legatura si pot trai o viata din belsug.