august 14, 2014

MARTURISIREA UNUI PREOT (1)

“Am prigonit.. aceasta Cale...” [Faptele Apostolilor 22:4]

        Charles Chiniqui (1809-1899) a fost preot timp de 25 de ani si a marturisit cu sinceritate ca si-a iubit biserica. Iata ce a declarant acest preot:

        “Mi-as fi varsat ul;timele picaturi de sange pentru biserica mea si de o mie de ori mi-as fi dat viata, ca sa-i extend puterea pe intreg continental American si in intreaga lume. In Montreal (Canada) este o catedrala minunata, in care incap 15.000 de oameni. Acolo am predicat deseori. Intr-o zi, episcopal m-a rugat sa vorbesc despre fecioara Maria. Le-am spus oamenilor ceea ce pe vremea aceea consideram ca este adevarat si ceea ce preotii predicau pretutindeni: <<“Prietenii mei dragi, noi toti suntem pacatosi, noi am jignit pe marele si puternicul Imparat, pe Imparatul imparatilor. Sa mergem noi insine oare cu mainile pline de nelegiuire la Dumnezeu si sa-L rugam pentru iertare? Nu! Multumiri fie aduse lui Dumnezeu, noi o avem pe fecioara Maria, mama lui Isus, la dreapta Sa. Niciodata El nu i-a lasat vreo rugaminte neimplinita, atunci cand El a fost pe pamant, iar ea L-a rugat ceva. Niciodata El n-a respins-o pe mama Sa. Sa aducem rugaciunile noastre la mama Lui, si ea se va ruga pentru noi.>>”

        “In aceeasi zi, mai tarziu, mi-am deschis Biblia. Am citit versetele: <<..”Iata mama Mea si fratii Mei! Caci oricine face voia Tatalui Meu care este in ceruri, Acela Imi este frate, sora si mama>>” (Matei 12:46-50, a se compara cu Marcu 3:31-35 si Luca 8:19-21).

 

<< continuare >>