august 18, 2014

MARTURISIREA UNUI PREOT (2)


“..Cuvantul Meu ..nu se intoarce la Mine fara rod, ci va face voia Mea si va implini planurile Mele.” [Isaia 55:11]

        Pe parcursul serii, o voce imi zicea: <> M-am rugat. A doua zi dimineata m-am dus la episcopal meu si l-am rugat sa-mi permita sa ii pun intrebari.

-              Domnule episcop, cine a murit pe cruce pentru dumneavoastra si pentru mine?

-              Isus Christos, a raspuns episcopal.

-              Si cine Si-a varsat sangele pentru vina dumneavoastra si a mea, Maria sau Isus?

-              Isus Christos.

-              Cat timp a trait Maria pe pamant, a venit vreun pacatos la ea ca sa fie mantuit?

-              Nu.

-              Au venit pacatosi la Isus ca sa fie mantuiti?

-              Da, au venit multi.

-              A respins Isus pe pacatosi?

-              Niciodata.

-              Stiti dumneavoastra ca Isus le-a spus pacatosilor: mergeti la Maria si ea va va mantua.

-              Nu.

-              Va aduceti aminte ca Isus le-a spus pacatosilor: “Veniti la Mine toti cei truditi si impovarati, si Eu va voi da odihna”?

-              Da, El a spus aceste cuvinte.

-              Si-a retras El vreodata aceste cuvinte?

-              Nu

-              Isus si Maria sunt acum in cer. Domnule episcop, puteti dumenavoastra sa-mi aratati din Scriptura ca Isus Si-a pierdut dorinta si puterea Sa de a salva pe pacatosi si a dat-o Mariei?

-              Nu.

-              Atunci de ce invitam pe sarmanii pacatosi sa vina la Maria, daca ea, asa cum ati marturisit dumneavoastra, nu are puterea, harul, dragostea si compasiunea fata de pacatosi asa cum le are Isus?

Sarmanul episcop nu a mai putut sa-mi raspunda. “Caci Imparatia lui Dumneazeu nu sta in vorbe, ci in putere” (1 Corinteni 4:20). Eu insumi nu eram convertit, caci erau inca multe legaturi care ma tineau strans legat de religie.

<< continuare >>