august 19, 2014

MARTURISIREA UNUI PREOT (3)

“… lumea cu intelepciunea ei, n-a cunoscut pe Dumnezeu in intelepciunea lui Dumnezeu...” [1 Corinteni 1:21]

        “Ce s-a intamplat mai departe? Am devenit un preot renumit, insa in interiorul meu nu aveam pace, caci nu eram sigur de mantuirea mea. Aveam impresia ca Dumnezeu este departe de mine, si totusi El era foarte aproape.

        Intr-o zi mi-a venit gandul: “Tu ai Evanghelia, citeste-o si vei primi lumina.” Pe genunchi si cu mainile tremurande am deschis Biblia. Ochii mi-au cazut pe versetul: “ Voi ati fost cumparati cu un pret. Nu va faceti dar robi oamenilor.” Prin aceste cuvinte a venit lumina lui Dumnezeu in viata mea si pentru prima data am vazut marea taina a mantuirii. Mi-am zis: “Isus m-a cumparat. Atunci El m-a si mantuit. Eu nu voi fi mantuit prin faptul ca merg la Maria. Eu nu voi fi mantuit prin purgatoriu, spovedanii sau exercitii de cainta. Eu sunt mantuit numai prin Isus Christos.

        Cand duminica dimineata oamenii au venit la biserica, nu le-am predicat despre Maria sau despre sfinti, ci tuturor celor prezenti in marea biserica le-am prezentat Darul lui Dumnezeu: Isus Christos si iertarea pacatelor, viata vesnica numai prin credinta in Isus Mantuitorul.”