noiembrie 19, 2014

ATACUL

“Caci Cuvantul lui Dumnezeu este viu si lucrator, mai taietor decat orice sabie cu doua taisuri.” [Evrei 4:12]

Un predicator din Anglia predicase intr-un sat. in drum spre casa a fost atacat seara intr-un loc intunecos de un hot, care i-a pus un pistol la piept si i-a cerut toti banii. Fara impotrivire, predicatorul i-a dat ceasul si portmoneul si i-a permis hotului sa caute in toate buzunarele. In buzunarul de la pieptul vestonului, hotul gasi mai multe hartii de valoare. Intristat, predicatorul se intorsese acasa. Dupa un timp a fost vizitat de un barbat cumsecade si acesta l-a intrebat daca el este predicatorul care a fost atacat intr-o seara si caruia i-a fost furate mai multe lucruri. Cand predicatorul a raspuns afirmativ, barbatul a spus: “Eu sunt hotul!” si a pus pe masa ceasul si portmoneul. “Printre hartiile furate s-a gasit si o predica despre cuvintele: . Am citit-o si ea a devenit sabia care mi-a strapuns sufletul si care m-a urmarit pana cand am cazut in genunchi si am recunoscut in fata Domnului Isus vina mea si am devenit un om nou. Acum am o slujba cinstita si imi castig astfel existenta”, a relatat fostul hot.

Chiar daca nu esti un hot, conform Cuvantului lui Dumnezeu esti un pacatos si trebuie sa fii mantuit. Citeste Cuvantul cel viu a lui Dumnezeu, pentru a se dovedi viu si lucrator si in viata ta spre mantuirea ta vesnica.