iunie 09, 2015

CUCERIT DE BIBLIE

„Caci Cuvantul lui Dumnezeu este viu si lucrator... judeca simtirile si gandurile inimii." [Evrei 4:12]

Juan Chavez era un tanar foarte solid din Mexic, care devenise un mare bandit. Datorita faptului ca avea o putere herculeeana, el a ingrozit pe multi mexicani. Juan era omul numarul „unu" urmarit de politie. Dar toate incercarile lor de a-l prinde au ramas zadarnice. Intr-o zi, la Saltillo, la tribunalul mexican, Juan Chavez s-a prezentat de bunavoie si a spus judecatorului: „Eu sunt Juan Chavez". Judecatorul a incremenit. Dezmeticindu-se, judecatorul l-a intrebat: „Cine te-a adus aici?", pentru ca nu vedea pe niciun politist cu el. Chavez tinea in mana o Biblie pe care a ridicat-o si a zis: „Cartea aceasta m-a adus, am venit sa-mi platesc toate datoriile." Apoi el a explicat judecatorului cum dupa o talharie, printre lucrurile furate a gasit si Biblia aceea. El isi avea ascunzatoarea in munti, intr-o pestera, si cum nu avea altceva de facut, s-a apucat de citirea Bibliei. Ea l-a cucerit, incat nu s-a mai putut lasa de ea. „Aceasta Biblie mi-a schimbat viata", a afirmat Chavez.

In timp ce unele carti informeaza, altele reformeaza, numai Biblia transforma vietile oamenilor. Fericiti sunt cei ce pot spune: „Aceasta

Biblie mi-a schimbat viata"!