iunie 11, 2015

SA LUAM SEAMA!

 „Cuvintele unui intelept sunt placute, dar buzele nebunului ii aduc pieirea." [Eclesiastul 10:12]

Un crestin batran ne-a povestit urmatoarele:

„Cand eram sef de echipa pe un santier, aveam un om care injura ingrozitor. Cel mai rau se comporta in ziua de luni dupa ce avea o zi intreaga de chefuri. Intr-o astfel de zi, l-am chemat in birou. Cand a intrat, mi-a spus: «Stiu ca astazi nu pot sa lucrez cum trebuie; dar asta e placerea mea sa beau» -«Eu nu vreau sa-ti vorbesc despre betie. Daca tu consideri ca in timpul liber vrei sa-ti ruinezi sanatatea, eu nu-ti pot interzice. Dar vreau sa-ti interzic sa te mai rogi in mod deschis la locul de munca» - «Dar eu nu ma rog niciodata», zise cu surprindere omul. «Totusi, eu te-am auzit toata dimineata cum ai strigat la Dumnezeu sa te bata sau sa te trasneasca. Iti este asa de urata viata, incat vrei sa se termine inainte de vreme? Eu ma voi ruga lui Dumnezeu sa te salveze din aceasta stare nenorocita.»

Omul se inrosi si se duse la locul lui de munca. Ce s-a petrecut in inima lui numai Dumnezeu stie. De atunci inainte s-a straduit sa vina treaz la lucru si nu l-am mai auzit injurand."