august 05, 2015

CAT DE TRECATOARE ESTE VIATA


„Iata zilelele mele sunt cat un lat de mana, si viata mea este ca o nimica inaintea Ta. Da, orice om este doar o suflare, oricat de bine s-ar tinea.." [Psalm 39:5]

 

Nimic din dimineata de 11 septembrie 2001 nu anunta tragedia. “Abia intrasem in cladirea World Trade Center – marturisea un barbat –m cand am auzit o bubuitura puternica si apoi am vazut explozia. Am crezut, pentru cateva momente, ca este vorba de o bomba.” Barbatul a ocolit cladirea si a auzit de la ceilalti oameni ca un avion a intrat din plin in cladire. Oamenii ingroziti alergau pe strada. Unii au cazut si nimeni nu se oprea sa-i ajute sa se ridice.

Ca multi altii din SUA, acest barbat isi aminteste, de fiecare data cand urca in metrou sau calatoreste cu avionul, cat de trecatoare este viata. Marele adevar ca suntem trecatori pe acest pamant trebuie sa-l avem in vedere tot timpul. Cat de lipsit de intelepciune este gandul amanarii mantuirii sufletului prin credinta in Christos. Biblia ne avertizeaza in acest sens, iar viata de toate zilele adevereste acest adevar. Chiar si marele imparat David a aspus candva ca: “zilele mele sunt cat un lat de mana.. orice om este doar o suflare, oricat de bine s-ar tinea” (Psalm 39:5).

Sa luam seama la scurtimea vietii noastre pamantene si sa ne pregatim pentru vesnicie chiar de astazi.