iulie 17, 2009

"RUGĂCIUNEA CREDINȚEI"

"Rugaciunea Tacuta cu credinta va mantui pe cel bolnav" (Iacov 5:15)

Cand un pastor a vizitat o doamna dintr-un azil, aceasta i-a cerut pastorului sa se roage pentru vindecarea ei. Asa ca el s-a rugat. Apoi ea i-a spus: "V-as ruga sa ma ajutati sa ma ridic din acest scaun cu rotile". Uimit, el s-a supus. Femeia a facut cativa pasi, apoi a inceput sa alerge si sa sara pana cand toti din cladire au auzit-o. Mai tarziu, cand se afla in masina, pastorul s-a uitat in sus si a spus: "Doamne, sa nu-mi mai faci una ca asta!" Biblia spune: "Rugaciunea facuta cu credinta va mantui pe cel bolnav". Asa ca de ce suntem noi surprinsi cand El o face?
Un predicator care a venit in vizita a spus adunarii ca daca cineva are nevoie de rugaciune sa iasa in fata, desi in sinea lui se gandea deja la esecul de data trecuta. Au raspuns treizeci de persoane, iar el s-a rugat pentru ele. Mai tarziu, in aceeasi saptamana l-a sunat o femeie si i-a spus: "Duminica trecuta v-ati rugat pentru sotul meu. Avea cancer si a murit". "Mult bine a facut rugaciunea mea", s-a gandit el. Femeia a continuat: "Cand am intrat in biserica sotul meu era nervos. Dorea sa-si vada nepotii mari si in fiecare zi il blestema pe Dumnezeu. Era insuportabil sa stai in preajma lui. Dar dupa ce v-ati rugat pentru el, a plecat de acolo alt om. Ultimele lui zile au fost cele mai frumoase pe care le-am avut vreodata; am povestit, am ras si am cantat cantari impreuna. Nu a fost vindecat, dar a fost tamaduit".
Doar Dumnezeu stie de ce unii sunt vindecati, iar altii nu. Dar instructiunile primite de noi sunt clare. "Este vreunul printre voi bolnav? Sa cheme pe prezbiterii sau batranii bisericii; si sa se roage pentru el, dupa ce-l vor unge cu untdelemn in Numele Domnului. Rugaciunea facuta cu credinta va mantui pe cel bolnav, si Domnul il va insanatosi; si daca a facut pacate, ii vor fi iertate" (Iacov 5:14-15).