iulie 18, 2009

ARUNCĂ SĂMÂNȚA

"Evanghelia lui Hristos.. este puterea lui Dumnezeu pentru mantuire" (Romani 1:16)
Un pastor povesteste ca statea langa King's Cross in Sydney, Australia, cand un om zdrentaros l-a tras de maneca si l-a intrebat: "Daca mori la noapte, unde iti vei petrece vesnicia?" intrebarea l-a bantuit pana cand si-a predat viata lui Hristos. Mai tarziu, o femeie din biserica lui a marturisit despre o experienta similara petrecuta exact in acelasi loc. A motivat-o si pe ea sa vina la Isus. Cativa ani mai tarziu, pastorul se afla in vizita in acea zona si s-a dus sa-l caute pe barbatul misterios. Numaidecat, pe cand scana fetele celor din jur, s-a apropiat de el un batran. inainte ca acesta sa poata spune ceva, pastorul a spus: "O sa ma intrebi unde o sa-mi petrec vesnicia daca mor la noapte, nu?" Uimit, barbatul l-a intrebat de unde stie. Pastorul a inceput sa-i spuna despre toti oamenii care au ajuns sa-L cunoasca pe Hristos datorita intrebarii pe care le-o pusese el. Profund miscat, batranul a spus: "Am fost un betiv inainte sa ma intorc la Domnul Isus. Nu am scoala, nu vorbesc bine si singurul lucru la care m-am putut gandi a fost sa ma plimb si sa le pun oamenilor aceasta intrebare. Fac lucrul acesta de opt ani si astazi este prima data cand imi dau seama ca am schimbat ceva".
Unii oameni vin la Hristos la prima chemare, dar cei mai incapatanati dintre noi o iau pe traseul mai lung spre casa. Sarcina ta nu este sa-i schimbi pe oameni. Impartaseste doar Cuvantul datator de viata si lasa-L pe Dumnezeu sa ii schimbe. Domnul Isus a spus: "dupa ce voi fi inaltat de pe pamant, voi atrage la Mine pe toti oamenii" (Ioan 12:32). Arunca doar samanta si lasa-L pe Domnul secerisului sa faca restul!