noiembrie 15, 2009

RĂSPUNSUL LA ÎNTREBAREA LUI MIHAI

"As dori sa ma mut si sa fiu impreuna cu Hristos, caci ar fi cu mult mai bine" (Filipeni 1:23)


Avem tendinta sa ne speriem de ceea ce nu am experimentat niciodata. Un baietel i-a scris o scrisoare lui Dumnezeu, iar la destinatar a scris "cerul" si a pus-o in cutia postala. De obicei acest fel de scrisori ajung intr-un tomberon, dar nu se stie cum aceasta scrisoare a fost deschisa. Si inauntru era scris: "Draga Doamne, cum este sa mori? Eu nu vreau sa mor, vreau doar sa stiu cum e. Prietenul Tau, Mihai". Este o intrebare la care toti ne-am gândit.
Harold Sala scrie: "Când urmeaza sa plec intr-o parte a lumii in care nu am mai fost, citesc si investighez pentru a afla cum este acolo. Rasfoiesc albume de calatorie, intru pe Internet, discut cu cineva care imi poate spune ceva din experienta personala. Dar nicio alta carte din lume nu-mi poate spune ceea ce-mi spune Biblia despre cer. Singura persoana care a fost acolo si care-mi poate spune cum e acolo este Isus". Stiind ca pentru credincios moartea este doar o trecere in prezenta lui Dumnezeu, Pavel scrie: "daca se desface casa pamânteasca a cortului nostru trupesc, avem o cladire in cer de la Dumnezeu, o casa" (1 Corinteni 5:1).
La sfârsitul cartii The Last Battle [Ultima batalie], personajele mor intr-un accident de tren, iar CS Lewis concluzioneaza in felul urmator: "Lucrurile care s-au intâmplat dupa aceea sunt atât de frumoase incât nu le pot descrie. Pentru noi acesta este sfârsitul tuturor povestirilor, dar pentru ei a fost doar inceputul adevaratei povestiri". Vorbind despre cer, Pavel scrie: "Sunt strâns din doua parti: as dori sa ma mut si sa fiu impreuna cu Hristos, caci ar fi cu mult mai bine". Acesta este adevaratul raspuns la intrebarea lui Mihai!