aprilie 05, 2010

ISUS A ÎNVINS MOARTEA ÎN LOCUL TĂU (2)

"Ne-a născut din nou.. la o nădejde vie" (1 Petru 1:3)
Mount Auburn, primul cimitir din America era atât de frumos încât a devenit principala atractie din Boston pentru turisti. Când a fost creat Central Park din New York a fost modelat după Mount Auburn. Vocea predominantă a fost: "De ce să nu creăm ceva la fel, dar fără morminte?" Şi încă încearcă să obtină acelasi lucru, dar fără morminte! Dar nu putem. Ne aflăm la o depărtare de numai o bătaie de inimă fată de vesnicie. Asadar iată două adevăruri pe care trebuie să le tinem minte:
1) Dumnezeu te-a asezat pe acest pământ cu un anume scop. Ţi l-ai găsit deja? Ţi-ai dăruit întreaga viată pentru aceasta si ai valorificat fiecare moment? Pavel asa a făcut si a ajuns să scrie: "clipa plecării mele este aproape. M-am luptat lupta cea bună, mi-am isprăvit alergarea, am păzit credinta. De acum mă asteaptă cununa neprihănirii pe care mi-o va da, în "ziua aceea" Domnul, Judecătorul cel drept. Şi nu numai mie, ci si tuturor celor ce vor fi iubit venirea Lui" (2 Timotei 4:6-8).
2) Când Îl cunosti pe Hristos ca Mântuitorul tău, cele mai bune lucruri nu s-au arătat încă. Se spune că pe patul de moarte D.L. Moody s-a ridicat dintr-odată, si-a deschis bratele ca si cum ar fi îmbrătisat ceva minunat si a declarat că pământul se retrage, cerul este aproape si că pentru el astăzi este ziua încoronării. Ce mod minunat de a pleca. Nu trebuie să te temi de moarte deoarece Isus a spus: "Eu sunt învierea si viata. Cine crede în Mine, chiar dacă ar fi murit, va trăi. Şi oricine trăieste, si crede în Mine, nu va muri niciodată. Crezi lucrul acesta?" (Ioan 11:25-26). Crede, este adevărat!