mai 14, 2010

CUVÂNTUL, PUTEREA MEA

"Strâng Cuvântul tău în inima mea, ca să nu păcătuiesc împotriva Ta."
(Psalmul 119:11)

Viața, cu toate mărunțișurile ei fură în mod special din timpul nostru, dacă nu suntem atenți!
M-a ajutat o floare să le explic copiilor mei de ce e important Cuvântul. Aceasta floare pe care o avem acasă semnalează lipsa apei mai agresiv decât celelalte. Toate frunzele ei sunt la nivelul raftului pe care e pusă. Atunci știm că trebuie sa punem apă. Dar apa aceasta ii asigură viața, nu rodirea. Atât că trăiește, dar nu dă floare!
Atâta timp cât apelăm la Cuvântul Domnului o zi, sau două pe săptămână pentru a ne hrăni, doar că ne vom menține viața, o hrană superficială-o viața superficială. În Cuvântul Domnului în Psalmul 1 se spune ca: "El este ca un pom sădit lângă pâraie de apă, care își dă rodul la vremea lui și ale cărui frunze nu se veștejesc".
SUNTEM AȘEZAȚI PE STÂNCĂ, LÂNGĂ UN IZVOR DE APĂ VIE! Dacă totul funcționează asa cum au fost planificate eu, pomul, voi inmuguri, voi avea frunze, voi inflori, voi avea roade! Nu am fost răscumpărată pentru o viața petrecută la "terapie intensivă", ci pentru a trăi o viața din belșug! Slavă Lui! Cunoscând Cuvântul il voi putea rosti spunând oricui , oricând și oriunde ESTE SCRIS...!

Anonim