mai 12, 2010

DESPRE BINECUVANTARE (2)

"Iubiti pe vrajmasii vostri, BINECUVANTATI pe cei ca va blastama, faceti bine celor ce va urasc si rugati-va pentru cei ce va asupresc si va prigonesc." (Matei 5:44)
Noi INTOTDEAUNA trebuie sa luptam prin CREDINTA!
Imi place foarte mult acest verset: "NIMENI nu va putea sta impotriva ta, cat vei trai. EU (personal) voi fi cu tine, cum am fost cu Moise; NU te voi lasa, nici NU te voi parasi." (Iosua 1:5)
Deci, daca avem aceasta promisiune, NU trebuie sa ne fie frica, caci Dumnezeu nu doreste sa fie peste noi un duh de frica: "Caci Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frica, ci de putere, de dragoste si de chibzuinta." (2 Timotei 1:7). Indiferent cu ce ne luptam Dumnezeu este credincios si drept. Deci, cu cine avem noi de luptat? Cu diavolul si duhurile lui, dar versetul de mai sus spune: "NIMENI...", deci nici chiar el cu intreaga lui armata NU are putere asupra noastra.
In Apocalipsa 21:7, Domnul promite: "Cel ce va birui, va mosteni aceste lucruri. EU voi fi Dumnezeul lui si el va fi FIUL MEU." Avem mare nevoie de binecuvantare, deoarece fara ea suntem goi. "Binecuvantati si veti fi binecuvantati!"
1. Cand noi binecuvantam pe altii, atunci aceasta binecuvantare se va intoarce asupra noastra: "...caci tot ce facem noi,Tu implinesti pentru noi." (Isaia 26:12). Deci, indrazniti sa binecuvantati, dragilor!!! Veti vedea efectul acestui cuvant minunat: BINECUVANTARE!
Ati observat in Psalmi, de cate ori binecuvanteaza David pe Domnul? De multe ori. De ce o face?? Sunt convinsa ca Domnul NU are nevoie de binecuvantarile noastre, deoarece BINECUVANTAREA locuieste dintotdeauna la El. Totusi David rosteste aceasta. De ce? Dupa cum spuneam mai sus, pentru a se intoarce la el. Dati si veti primi, rostiti si veti capata...
2. Cand noi binecuvantam o persoana, oprim atacurile vrajmasului: "Dar VIU este Domnul Dumnezeul lui Israel, care m-a oprit sa-ti fac rau, ca daca nu te-ai fii grabit sa vii inaintea mea, n-ar mai fi ramas nimic..." (1 Samuel 25:34)
De multe ori noi nu stim cum sa ne rugam pentru cineva, dar Duhul Sfant ne indeamna pur si simplu sa binecuvantam acea persoana. Mi s-a intamplat de multe ori si mi se parea o rugaciune atat de simpla; eu vroiam sa ma rog altceva, dar totusi Dumnezeu vroia pur si simplu sa binecuvantez, nu stiam ce putere are acest cuvant.
Deci Dumnezeu ne cere sa ne grabim sa facem acest lucru, pentru ca EL stie ce valoare si ce efect are in lumea spirituala.
Sunt convinsa ca cei mai multi dintre noi rostim: "Dumnezeu sa te binecuvanteze'' sau ''Fii binecuvantat", pentru ca asa am auzit la altii sau asa fac crestinii, dar oare ne-am intrebat vreodata de ce trebuie sa spunem asa???
Acum stim de ce.