mai 13, 2010

DESPRE BINECUVANTARE (3)

"Iubiti pe vrajmasii vostri, BINECUVANTATI pe cei ca va blastama, faceti bine celor ce va urasc si rugati-va pentru cei ce va asupresc si va prigonesc."(Matei 5:44)

3. Stiati ca atunci cand binecuvantam pe altii, putem fi eliberati???
Am experimentat personal aceasta si am sa va marturisesc: intr-o zi m-a suparat o persoana foarte tare. Ca sa nu ma cert mai tare cu persoana respectiva, m-am retras intr-o incapere si am inceput sa ma rog, am cerut Domnului sa ma ierte, (pentru ca atunci cand ai o conversatie... e imposibil ca tu sa iesi basma curata) sa ma elibereze de aceasta intristare, apasare... si am observat ca nu eram eliberata, pentru ca ma simteam la fel.
Am zis: "Doamne de ce nu sunt eliberata?", iar Domnul imi spune: "Binecuvanteaza persoana respectiva." Am ramas uimita... Am zis Domnului: "Doamne, dar eu nu pot sa fac asta, nu simt sa fac asta. Cum sa binecuvantez daca nu simt sa fac asa?" Aceeasi voce imi spune: "Binecuvanteaza...". Am zis: "Bine, Doamne. Voi binecuvanta aceasta persoana, chiar daca nu simt sa o fac; o fac pentru ca imi ceri Tu."
Rostind eu de mai multe ori, am simtit cum Dumnezeu ma elibereaza. La inceput am simtit ca gestul meu a fost fortat si chiar asa era, dar pe parcurs, acest gest s-a transformat in dragoste pt acea persoana. Simteam cum inima mea, incetul cu incetul se deschide si simte dragostea lui Dumnezeu pt acel suflet atat de pretuit in ochii Domnului. N-am crezut vreodata ca Dumnezeu poate sa ne elibereze si prin aceasta metoda. Am fost atat de bucuroasa, caci printr-un simplu cuvant "BINECUVANTARE", Dumnezeu m-a eliberat. Domnul mi-a adus aminte de acest verset: "Iubiti pe vrajmasii vostri, BINECUVANTATI pe cei ce va blastama, faceti bine celor ce va urasc si rugati-va pentru cei ce va asupresc si va prigonesc."(Matei 5:44)
Ce minunate sunt tainele Domnului!!!
Deci, am invatat ca: Binecuvantarea este necesara pentru lupta spirituala, pentru nevoile personale si pentru eliberare!
MOTTO: DATI si veti PRIMI!

Felycore