iunie 30, 2010

DUMNEZEU NE IUBESTE!

“Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, incat a dat pe singurul Sau Fiu..” (Ioan 3:16)

Ce vrea sa spuna aceasta fraza: Dumnezeu ne iubeste nespus de mult pe toti, Bunul Isus era doar unul din "fii Sai iubiti", de fapt era insusi Dragostea Lui Dumnezeu manifestata in plan fizic prin Bunul Isus!
Bunul Isus era manifestarea Dragostei lui Dumnezeu in plan fizic!Acum in zilele noastre Il simtitm in fiecare din noi mai profund ca oricand, toti trecem prin multe incercari, toti, suferim mai mult sau mai putin pentru cei de langa noi, dar pe toti Dumnezeu ne iubeste nespus de mult!
Noi trebuie doar sa Ii deschidem portita sufletului, trebuie doar sa Ii dam voie sa se manifeste prin noi!
Mesajul Bunului Isus era: Iubiti-va unii pe altii!
Pentru ca Dumnezeu inseamna iubire, ce alt mesaj mai potrivit putea sa dea Fiul Iubirii Infinite? Iubindu-ne unii pe altii nu inseamna a accepta ceea ce este rau, ci a ajuta la eliminarea raului, la trezirea fiecarui suflet incepand cu noi insine! Ganditi-va putin: Noi toti oamenii, toate creaturile lui Dumnezeu suntem ca picaturile in oceanul infinit al vietii, noi toti suntem Unul, daca unul din noi toti sufera Dumnezeu insusi sufera, daca noi toti suntem fericiti, Dumnezeu insusi este fericit!
Dintre toate creatiile lui Dumnezeu pe pamant omul are ceea mai mare puterea. Puterea Iubirii infinite, numai omul poate sa iubeasca nespus de mult in diferitele feluri de iubire, numai omul poate sa vorbeasca, sa cante in numele iubirii! Chiar si animalele iubesc dar ele nu pot sa vorbeasca, chiar si florile iubesc dar ele pot doar sa ne ofere iubirea lor prin minunatele culori si forme. Viata insusi este cel mai mare dar pe care l-am primit!
Vin acum aici si va transmit acelasi mesaj al Iubirii Infinite, pentru ca Bunul Isus candva cand eram copil mi-a aparut in visul meu, si era atat de minunat, incarcat de lumina, si iubire si mi-a spus: "Vreau sa spui de azi inainte ceva oamenilor, tuturor celor care ai sa-i intalnesti, tuturor celor care vor dori sa auda si sa vada, vreau sa le transmiti ceva!
Si anume, ca Eu ii iubesc nespus de mult, ca Dumnezeu ii iubeste nespus de mult, ca eu ii iert, dar trebuie doar sa se iubeasca unii pe ceilalti, asa cum ii iubesc Eu, trebuie sa se ajute unii pe altii asa cum va ajut Eu, iar daca unii dintre ei vor crede ca nu i-am auzit in rugaciunile lor sa nu uite ca i-am auzit dar i-am si vazut, doar ca raspunsul il primeste fiecare atunci cand vine vremea lui!
Trebuie sa le spui neaparat ca anii ce vor urma vor fi foarte grei pentru ei, dar Eu sunt cu voi, si nu va voi parasi niciodata! Nu va lasati ispititi sub nici o forma, iubiti chiar si pe cei ce va dusmanesc si va vor raul, undeva in adancul lor se va trezi sufletul chiar si in al 12-lea ceas, nu lasati greutatile sa va faca sa uitati de Mine, tocmai ele sunt cele ce ar trebui sa va apropie de Mine. Dar neaparat sa va iubiti unii pe altii, cu iubirea Infinita a Bunului Dumnezeu, sa vedeti in fiecare fiinta o scanteie divina din Dumnezeul Infinit!" Atat de frumos, atat de frumos, asa mi-a spus Bunul isus, si acum va spun eu voua!
Va doresc multa Iubire Divina, multa rabdare pentru incercarile vietii si nu uitati ca El ne iubeste nespus de mult!
O mica stea din universul Infinit! Eu!


Anonim...