iulie 29, 2010

CAUTATI FATA DOMNULUI

’…daca poporul Meu peste care este chemat numele Meu se va smeri, se va ruga, si va cauta fata Mea, si se va abate de la caile lui rele, - il voi asculta din ceruri, ii voi ierta pacatul, si-i voi tamadui tara. Ochii Mei vor fi deschisi de acum, si urechile Mele vor fi cu luare aminte la rugaciunea facuta in locuinta acesta.’’ (2 Cronici 7:14-15)

Daca eu si tu, peste care este chemat Numele Domnului, ne vom smeri, ne vom ruga si vom cauta cu adevarat Fata Domnului, si ne vom abate de la caile noastre rele, atunci si numai atunci Dumnezeu ne va asculta din ceruri (si nu de oriunde) din locul acela preacurat, ne va ierta pacatele si ne va tamadui; atunci ochii Domnului vor fi deschisi si urechile Lui vor fi cu luare aminte la rugaciunea facuta in locul in care esti.
Daca relatia mea si a ta cu Dumnezeu nu este buna, nu este sincera, nu este deschisa, nu este profunda, atunci trebuie sa urmarim ceea ce ne indeamna Dumnezeu in versetele de mai sus, cu alte cuvinte sa ne pocaim, sa fim sinceri cu Dumnezeu si abia atunci Dumnezeu ne va tamadui: tara, orasul, biserica, familia, fratii, etc…o tamaduire vesnica care numai la Dumnezeu o putem gasi.
Facand lucrurile acestea Dumnezeu PROMITE ca ne asculta in locul in care suntem, chiar in acel moment.
Dumnezeu sa ne ajute sa veghem la starea noastra, sa fim buni strajeri, sa ne ridicam mainile si sa ne rugam pentru tot ceea ce El ne indeamna prin Duhul Sau cel Sfant.





Felcia-P. Timisoara