iulie 22, 2010

CUM SĂ FACEM CUNOȘTINȚĂ CU DUMNEZEU?

"Eu va spun ca mai degraba omul acesta s-a pogorat acasa socotit neprihanit..." [Luca 18:14]

Intr-una din pildele Domnului Isus, ni se vorbeste despre zece fecioare care asteptau venirea mirelui. Cand acesta a sosit, doar jumatate au fost pregatite pentru intalnirea mult asteptata, celelalte, chiar daca au incercat sa mai faca ceva, a fost prea tarziu si au primit o replica dureroasa: "Adevarat va spun ca nu va cunosc!"
Nu va cunosc!! Este posibil sa frecventezi biserica, sa fii consecvent, iar la sfarsit sa te trezesti la o usa inchisa si sa ti se spuna: "Nu te cunosc"? Dar ce trebuie sa facem sau mai bine spus cum sa face cunostinta cu Dumnezeu ca sa ne cunoasca?
Intr-o alta pilda in Noul Testament, citim: "Doi oameni s-au suit la Templu sa se roage, unul era Fariseu, si altul vames. Fariseul sta in picioare, si a inceput sa se roage in sine astfel: "Doamne, iti multumesc ca nu sunt la fel ca ceilalti oameni, hrapareti, nedrepti, preacurvari sau chiar ca vamesul acesta" ...Vamesul sta departe, si nu indraznea nici ochii sa si-i ridice spre cer, ci se batea in piept si zicea: "Dumnezeule, ai mila de mine pacatosul!"
Si eu, la fel ca vamesul din relatarea Bibliei, am stat inaintea Domnului prin credinta la Golgota, locul de intalnire cu Dumnezeu prin Domnul Isus, acolo mi-am deschis inima, i-am spus cine sunt si tot ce am facut, si El a iertat toata vina pacatului meu.
Dar aceasta nu este suficient, sau mai bine spus este doar inceputul, trebuie sa traim tot timpul cu atentie, ca inaintea lui Dumnezeu, pentru ca la sfarsit sa fim gata si sa nu auzim acea replica dureroasa.
Tu ai facut cunostinta cu Dumnezeu?

Anonim