iulie 18, 2010

JUGUL IUBIRII

"Luati jugul Meu asupra voastra si invatati de la mine, caci eu sunt blând si smerit cu inima; si veti gasi odihna pentru sufletele voastre. Caci jugul Meu e bun si povara mea este usoara" (Matei 11:29-30)


In copilarie, tatal meu mi-a spus: atunci cand ai ceva de facut, fa-o din toata inima, astfel incat la lucrul mainilor tale nimeni sa nu aiba ceva de adaugat... Daca nu ai indemn sa muncesti astfel, mai bine lasa lucrul mainilor tale nefacut... Si altcineva, cu tragere de inima o va face in locul tau... asa cum trebuie... Fara sa-i dea acest nume, tatal meu ma invata atunci sa port "jugul IUBIRII"...
Multe in viata ne par grele... si cu greu ne induplecam sa le acceptam... poverile... Dar de indata ce inima noastra "adera" la acele cauze ce ne par impovaratoare, totul devine usor: povara devine o bucurie, o inaltare! IUBIREA care cere sa fim "blanzi si smeriti cu inima" ... acesta este "jugul" care face ca totul sa para usor si "odihnitor pentru suflet".


Nicoleta-Anca