iulie 07, 2010

Fiti buni unii cu altii

"El face sa rasara soarele si peste cei rai si peste cei buni si trimite ploaie peste cei drepti si peste cei nedrepti." (Matei 5:45)


Uneori judecam cu atata usurinta pe aproapele nostru. Cu atata dezinvoltura condamnam greselile celor din jur si emitem judecati. Domnul insa, in marea lui dragoste stie sa ne disciplineze. De fiecare data cand am zis aproapelui meu "numai tu poti face asa.." sau "cum ti-a dat prin minte sa faci una ca asta?..." , mi s-a intamplat ca la scurt timp sa fac aceeasi greseala pentru care l-am judecat pe aproapele meu. Am simtit atunci cum Domnul ma dojeneste cu blandete spunandu-mi "fiti buni între voi si milostivi, iertând unul altuia, precum si Dumnezeu v-a iertat voua, în Hristos" (Efeseni 4:32).
Stim insa de asemenea ca pe langa indemnul acesta zis cu blandete avem si porunca de a nu judeca: "Nu judecati ca sa nu fiti judecati. Caci cu judecata cu care judecati, veti fi judecati, si cu masura cu care masurati, vi se va masura. (Matei 7:1-2)Sa ne punem pe inima dorinta de a merge pe calea Domnului, fiind buni si milostivi unii cu altii si sa lasam judecata Domnului, caci a Lui este!
Anonim