iulie 14, 2010

Prilejurile de pacatuire

“Isus a zis ucenicilor Sai : “Este cu neputinta sa nu vina prilejuri de pacatuire: dar vai de acela prin care vin !Ar fi mai de folos pentru el sa i se lege o piatra de moara de gat, si sa fie aruncat in mare, decat sa faca pe unul din acesti micuti sa pacatuiasca. Luati seama la voi insiva !....” (Luca 17: 1-3)

Domnul Isus a invatat in amanunt pe ucenici cum sa aiba grija de ei insisi ca sa nu pacatuiasca si avem tot in Noul Testament oglinda in care sa ne privim mereu, sa vedem daca totul este in ordine - sa invatam mereu. Apoi a poruncit ucenicilor : “Duceti-va si faceti ucenici , din toate neamurile.....Si invatati-i sa pazeasca tot ce v-am poruncit Eu “ .Matei 28 :19-20.
Duhul lui Dumnezeu , daca locuieste in mine, atunci cand vad un om, un prieten sau un frate ca greseste in mod repetat, ca se chinuieste cu o problema dificila la care nu stie sau nu poate sa-i faca fata, ma va indemna sa rad de el , sa vorbesc cu altii despre el sau ma va indemna sa imi asum riscul de a vorbi cu el personal “- hei, iti va face rau sa mergi mai departe asa, opreste-te, exista si o alta solutie ...“ Prietenul meu imi este prieten daca , atunci cand vede ca gresesc, ma scutura putin, vorbeste cu mine sau ma lasa in voia sortii ... poate imi voi da seama,peste un an, doi, cinci... ca am atitudini, obiceiuri,sentimente gresite.
Pompierul este un om care se amesteca in treburile altora sau este un om care salveaza bunuri, vieti, evita consecinte dramatice ....?


Livia P.

AMR 4 mesaje