august 26, 2010

OARE, ȘTIM CU ADEVĂRAT CINE SUNTEM? (2)

“De aceea vă spun: Nu vă îngrijorati de viata voastră, gândindu-vă ce veti mânca, sau ce veti bea; nici de trupul vostru, gândindu-vă cu ce vă veti îmbrăca. Oare nu este viata mai mult decât hrana, si trupul mai mult decât îmbrăcămintea? “ [Matei 6:25]

O data ce am facut legamantul de pace cu Dumnezeu. NU trebuie sa ne mai ingrijoram: ce vom manca, ce vom bea sau cu ce ne vom imbraca trupul, deoarece prin acel legamant noi am intrat automat in posesia hranei, a bauturii sfinte si a imbracamintei care este ISUS HRISTOS!!
Multi vorbesc de Dumnezeu., spun ca ei cred in Dumnezeu., dar de Fiul Lui Unic Isus Christos de ce nu vorbesc oamenii? De ce nu-L pomenesc?? De ce nu vorbesc de minunile Lui, de ceea ce a facut El pe pamant?
Tocmai de aceea duhurile straine isi permit sa atace oamenii, prin felurite moduri, pentru ca ele stiu ca acei oameni NU pot ajunge la Dumnezeul Cel Divin, stiu ca ei nu au putere si autoritate fara Isus Christos… Ioan 14:6: “…Nimeni nu ajunge la Tatal, decat prin Mine.”
El este USA catre Tatal Ceresc Dumnezeu!!
Pavel a ramas de fiecare data ferm, stiindu-si pozitia si valoarea in Isus Christos Mantuitorul Lui. In Isaia 49:16, Dumnezeu spune: "Iata te-am sapat pe Mainile Mele si zidurile tale sunt TOTDEAUNA inaintea ochilor Mei."
Deci, sa indraznim in orice. Prin rugaciune, noi inaltam ziduri in fata diavolului, Dumnezeu tinandu-ne pe Palmele Lui! Amin!

Felicia P.- Timisoara