septembrie 03, 2010

DOMNUL CARE A FACUT CERURILE SI PAMANTUL

„De unde-mi va veni ajutorul? Ajutorul meu vine de la Domnul care a facut cerurile si pamantul.“ [Psalm 121: 1–2]

Sunt momente in care pur si simplu nu mai pot face un pas mai departe. Stiu ca pentru a rezolva problema cu care ma confrunt am nevoie de interventia lui Dumnezeu. Incep sa ma rog, iar Dumnezeu deseori tace. Ma rog mai departe, fierb in suc propriu cu spaimele si angoasele mele, iar Dumnezeu tace.
Ce m-a surpins placut la psalmist a fost precizarea: “Domnul care a facut cerurile si pamantul”. Nu orice Dumnezeu ma ajuta, nu orice Dumnezeu imi raspunde la rugaciune, ci Domnu care a facut cerurile si pamantul. Daca nu i-a fost greu sa creeze universal acesta fascinant din nimic, daca nu i-a fost greu sa creeze soarele, dar nici celula frunzei sau celeulele nervoase, nu-I va fi greu sa resolve nici problema mea. Incet spaimele dispar si se instaureaza din nou increderea in Dumnezeu. Ajutorul vine exact in mometul potrivit, iar atunci nu isi mai asuma nimeni rezolvarea. Pur si simplu recunosc mana si inima lui Dumnezeu la lucru. Si nu pot decat sa-L laud. A facut cerurile si pamantul, dar inca are timp pentru detalii, cum ar fi problema mea insignifianta.




Daniela