decembrie 04, 2010

RUGĂCIUNEA: CONFORT SAU LUPTĂ SPIRITUALĂ? (2)

“Vegheati si rugati-va, ca sa nu cadeti in ispita; duhul, in adevar, este plin de ravna, dar carnea este neputincioasa."[Matei 26:41]


Odată ce Dumnezeu mi-a descoperit personal ce luptă aprigă e în rugăciune, am decis să fiu un om al rugăciunii. Prin rugăciune înving ispitele si eu-l meu (Matei 26:41, Marcu 14:38, Luca 22:40-46), prin rugăciune îmi sunt împlinite visele mele (Matei 21:22), prin rugăciune Dumnezeu mă călăuzeste pe calea chemării, prin rugăciune plec în misiune (2 Corinteni 5:20), prin rugăciune am parte de unirea deosebită în duh cu Tatăl meu (Iuda vers. 20)
Vă îndemn în Domnul să luptati în rugăciune acasă, la grupul de rugăciune, în biserică si să nu permiteti rutinei să vă coplesească. Dacă relatia mea cu Dumnezeu e împrospătată de Duhul Sfânt în fiecare zi, atunci în rugăciunile mele rutina nu are loc. Când nu am dorinta să stau în rugăciune, mă voi impune, pentru că stiu că am un dusman care luptă si vrea să-mi fure binecuvântările.
Iată ce au spus si spun mai multi crestini despre rugăciune:
“Când ai cea mai mare indispozitie pentru rugăciune, nu ceda, ci străduieste-te si impune-ti să te rogi, chiar dacă simti că nu o poti face.” Samuel Chadwick
“Nu există nicio cale de a învăta despre rugăciune, fără să te rogi. Nici o filozofie nu poate învăta un suflet să se roage.” J. Oswald Sanders
“Dacă as dori să umilesc pe cineva, l-as întreba despre viata lui de rugăciune. Nu cunosc nici un alt subiect care să ducă la mărturisiri mai triste.” C. J. Vaughan
“Dacă Duhul Sfânt nu ne ajută să comunicăm cu Dumnezeu, rugăciunea noastră va fi precum aceea a fariseilor, complet lipsită de viată.” David Yonggi Cho, păstorul unei biserici cu peste 600.000 membri din Seul, Coreea.
“Puteti scoate rugăciunea din scoli, dar nu puteti scoate elevii care se roagă.” Mike Higgs
“Un “luptător în rugăciune” este o persoană convinsă că Dumnezeu are puterea să facă totul să schimbe pe oricine si să intervină în orice împrejurare.” Bill Hybels
“Dacă doresti să Îl cunosti pe Dumnezeu, este o singură cale: pune-te pe genunchi.” Fulton J. Sheen
“Crestinismul nu se învată în Academii, ci pe genunchi.” Autor necunoscut
“Chiar dacă sufletul ar fi înlăntuit cu cele mai grele zale, toate se sparg prin puterea rugăciunii.”J. Greenleaf Whittier
“Rugăciunea este cea mai importantă lucrare în Împărătia lui Dumnezeu.” O. Hallesby
"Ca tămâia să fie rugăciunea mea înaintea Ta, si ca jertfa de seară să fie ridicarea mâinilor mele!” Psalmii 141:2



Anonim