aprilie 05, 2011

RIDICA-TI PRIVIREA SI VEZI!

“Doar vei privi cu ochii si vei vedea rasplatirea celor rai" [Psalmul 91:8]

Un prieten mi-a spus: "Mi-am dat seama ca de multe ori Dumnezeu face lucruri mari in viata mea dar eu nici macar nu-mi dau seama si nu-I multumesc".
Ti s-a intamplat vreodata sa nu observi Mana Domnului in viata ta?
Zilele acestea, trecand printr-o perioada grea impreuna cu familia mea, Dumnezeu mi-a amintit de Psalmul 91 si mintea mea s-a oprit asupra acestui verset, versetul 8. Oare ce vrea sa-mi spuna Dumnezeu? Cred ca El vrea doar sa astept si sa privesc cum EL va lucra. Chiar daca in situatia mea nu trebuie sa astept "rasplatirea celor rai" ci doar ca operatia mamei sa iasa bine, stiu ca voia Lui este perfecta, este desavarsita si ca El este dragoste chair daca sunt situatii cand nu simtim asta concret.
In mintea mea vine acum versetul din Exod 14:14 "Domnul va lucra pentru voi, dar voi stati linistiti". Nu am de ce sa ma agit, de ce sa ma ingrijorez. Oricum ingrijorarea nu rezolva nimic ci mai rau face pentru ca Dumnezeu ne cere sa avem incredere in El iar atunci cand ne ingrijoram inseamna ca nu avem credinta iar necredinta este neascultare, este pacat. Evrei 11:6.
Cum sunt eu? Imi ridic ochii sa vad lucruriile minunate ale Lui in viata mea. Realizam cat de mult lucreaza El? Ii multimesc Lui pentru TOATE lucruriile (TOATE inseamna TOATE fara exceptie!!!)
"Tata Iti multumesc ca ma iubesti atat de mult, ca nu sunt singura in astfel de momente si ca stiu ca Tu esti cu mine, ca lupti pentru mine si pentru sanatatea mamei. Iti multumesc ca Tu faci lucruriile frumoase la vremea potrivita (Ecl 3:14). Iarta-ma ca de prea multe ori Tu ai lucrat si eu nu Ti-am multumit. Vreau sa ridic ochii si sa vad lucrariile Tale!
Haideti sa devenim mai sensibili in a observa ce face El in viata noastra si sa-I multumim!

Ada R.