august 05, 2011

DUMNEZEU ESTE CU OCHII PE TINE

Atunci Dumnezeu S-a arătat noaptea în vis lui Abimelec si i-a zis: „Iată, ai mori din pricina femeii pe care ai luat-o, căci este nevasta unui bărbat….Eu am lucrat cu inimă curată si cu mâini nevinovate.”
Dumnezeu i-a zis în vis: „Ştiu si Eu ai lucrat cu inimă curată: de aceea te-am si ferit păcătuiesti împotriva Mea. Iată de ce n-am îngăduit te atingi de ea. Acum, omului nevasta înapoi; căci el este proroc, se va ruga pentru tine si vei trăi. Dar, dacă n-o dai înapoi, stii vei muri negresit, tu si tot ce-i al tău.” [Geneza 20:3,5-7]


Daca citim intreg capitolul 20, vom intelege mult mai bine versetele mentionate mai sus. Dumnezeu iubeste pe toti oamenii, de aceea le-a dat viata, dar oamenii cu inima sincera si curata, oamenii statornici in relatia cu El.. Dumnezeu doreste tot mai mult de la ei. Unul dintre acestia a fost si Abimelec, a fost iubit si indragit de Domnul, de aceea nu l-a lasat Dumnezeu sa savarseasca acel pacat.

Atunci cand comitem un pacat, acesta aduce moarte in viata noastra.

Iată, ai mori din pricina femeii pe care ai luat-o, căci este nevasta unui bărbat….dacă n-o dai înapoi, stii vei muri negresit, tu si tot ce-i al tău.”

Dumnezeu cunoaste totulsi binele si raul. Stie rasplata in urma pacatului, dar stie si rasplata in urma binelui.

El are ochii deschisi pe intreg pamantul, stie si vede oamenii curati, nu trebuie sa uitam acest lucru niciodata.

Abimelec a venit cu curaj inaintea Domnului, spunandu-I ca el a lucrat cu inima curata si cu maini nevinovate, el nu intelegea unde a gresit, dar Domnul ii raspunde: “Stiu si Eu” (nu doar tu) ca ai o inima curata….dar Eu vreau sa te feresc de pacat…” Aceasta a fost o favoare pentru Abimelec. Ce minunat este Domnul si cat de credincios!!

Avraam a judecat gresit pe Abimelec, crezand ca in acea tara nu este nimeni cu frica de Domnul, dar Dumnezeu i-a vorbit acestui om despre Abimelec, acceptand sa se roage pentru Abimelec si familia lui, primind binecuvantare si vindecare din partea Domnului.

Geneza 20:17:Avraam s-a rugat lui Dumnezeu, si Dumnezeu a însănătosit pe Abimelec, pe nevasta si roabele lui.”

Ce fel de om esti? Ai siguranta ca esti ferit de pacat sau nu? Cum arati inaintea Domnului, inima ta cum este vazuta?


Felicia P.-Timisoara