februarie 22, 2012

ALERG SPRE TINTA

“Alerg spre tintă” [Filipeni 3:14]



Pavel scrie: “eu nu cred că l-am apucat încă; dar… alerg spre tintă” (vs. 13-14). Te simti însu­fletit să vezi că un lider îsi împarte succesul cu tine. Dar uneori ne este folositor mai mult când îsi împarte luptele cu noi. În cartea sa “Leadership Gold” [Aurul liderului], Dr. John Maxwell vorbeste în mod sincer despre aspecte la care a avut de lucru în viata sa: “Nu am răbdare, nu sunt realist referitor la termenele anumitor sarcini si la cât de dificile sunt anumite procese. Nu-mi place să acord prea mult timp sau efort preocupărilor emotionale ale oamenilor. Supraestimez abilitatea celorlalti. Presupun prea mult. Vreau să deleg responsabilitatea prea repede. Vreau optiuni; poate îi înnebunesc pe toti. Nu-mi pasă de reguli sau restrictii. Îmi stabilesc prioritătile repede si astept ca ceilalti să aibă atitudini similare. Procesez problemele foarte repede si vreau să merg mai departe; chiar si când ceilalti nu sunt pregătiti”.

Cu totii avem domenii la care trebuie să lucrăm mereu. Cineva a spus că greseala tinerilor este să creadă că inteligenta poate înlocui experienta. Adevărul este fie că suntem tineri fie că suntem bătrâni, nu trebuie să încetăm să crestem nicio­dată. Trebuie să ne multumim cu ce avem, dar nu cu ceea ce suntem. Cresterea personală este ca mersul pe bicicletă; fie mergem înainte, fie cădem. Deci care sunt domeniile din viata ta în care remarci o crestere vizibilă? Care sunt domeniile în care ai nevoie de crestere? Cresterea se întâm­plă numai când recunosti absenta ei, când te dedici ei si când persisti în ea.



Anonim