mai 21, 2012

BAZANDU-NE PE DUMNEZEU REUSIM IN VIATA


“Domnul este taria mea si temeilul cantarilor mele de lauda: El m-a scapat. El este Dumnezeul meu: pe El îl voi lauda; El este Dumnezeul tatalui meu: pe El îl voi preamari.” [Exod 15:2]



Eu îl pot auzi pe apostolul Pavel laudandu-se: “uitati-va la mine fratilor: sunt omul care altadata am persecutat biserica! priviti; sunt cel ce port ca semn pentru smerenie, acest tepus în carne; dar cu toate acestea, Hristos m-a folosit sa plantez biserici pretutindeni în lume!

Apostolul Pavel a fost un om cu o capacitate intelectuala deosebita. El a fost în acelasi timp si un om perseverent. Daca n-ar fi avut tepusul din trupul sau, s-ar fi bazat pe abilitatile sale, în loc sa conteze pe puterea lui Dumnezeu! Daca s-ar fi întamplat asta, n-am mai fi auzit de el. Slabiciunile lui au ajuns însa, punctele forte! Cicatricele au devenit trofee! Ranirile au devenit un nimb!

Aceleasi lucruri se pot întampla si cu noi daca slabiciunile noastre ne ajuta sa crestem, sa fim mai determinati pentru a atinge succesul si daca acestea ne motiveaza sa încercam lucruri noi, bazandu-ne pe Dumnezeu.



Anonim