mai 14, 2012

FII GATA PENTRU MOMENTUL CHEMARII LUI DUMNEZEU


“Voi sa mergeti dupa Domnul Dumnezeul vostru, si de El sa va temeti; poruncile Lui sa le paziti; de glasul Lui sa ascultati; si Lui sa-i slujiti si de El sa va alipiti.” [Deutronom 13:4]



Pianistul Liu Chi Kung, care a luat premiul al doilea în competitia Tchaikovski, care a avut loc în anul 1958 în localitatea Van Chiburu, a fost arestat un an mai tarziu, în timpul Revolutiei Culturale din China.

În timpul celor sapte ani de detentie, i s-a interzis sa foloseasca pianul. Imediat dupa eliberarea sa însa, s-a reînscris în noi competitii. Auzindu-l din nou cantand, criticii au apreciat cu uimire faptul ca acum armoniile sale erau mai bune ca oricand!

Cum de ai reusit aceasta? a fost întrebat. N-ai avut posibilitatea sa repeti timp de sapte ani de zile! Am repetat mai mult ca oricand; a raspuns Liu. In fiecare zi am revizuit fiecare piesa pe care am cantat-o nota cu nota în mintea mea, fredonand-o si apoi am exersat-o pe fiecare bucata de lemn care mi-a fost la îndemana!

Liu, stia ca trebuie sa fie pregatit! Nu avea sa stea pentru todeauna în puscarie. El voia sa fie gata în cazul în care ar fi avut sansa unei noi performante!

Esti gata pentru a împlini chemarea lui Dumnezeu?



Anonim