februarie 01, 2013

ESTI O MARTURIE PENTRU CEL DE LANGA TINE?



„V-am trimis pe Timotei, fratele nostru si slujitorul lui Dumnezeu în Evanghelia lui Hristos, ca sa va întareasca si sa va îmbarbateze în credinta voastra, pentru ca nimeni dintre voi sa nu se clatie în aceste necazuri; caci stiti singuri ca la acestea suntem randuiti”. [I Tesaloniceni 3:2-3]

 

Curtis Schofield, un pastor renumit si presedinte al unui mare Colegiu, a povestit în repetate randuri despre oamenii care i-au influentat profund viata: “Îmi aduc aminte, spunea el, ca Al. Morton m-a ajutat în copilarie sa traiesc cele mai înalte clipe, atunci cand m-a invitat sa prticip la Scoala Duminicala. Pana a merge la Scoala Duminicala, în noul oras unde am venit sa-mi continui studiile eram un strain. Traiam ca un singuratic care a ajuns într-un mare oras venit dintr-o localitate miniera neînsemnata. Cand am ajuns însa în clasa de Scoala Duminicala, totul s-a schimbat. Am fost tratat cu multa grija si cu un deosebit respect. Acum pot sa înteleg ceea ce nu pricepeam atunci: „eram tratat asa nu pentru ca as fi fost cineva, ci pentru ca învatatorii mei îmi dovedeau dragostea Domnului Isus, care le atinsese viata. Puterea exemplului lor, exprimata în acele momente cand eram stapanit de singuratate, egocentrism si prejudecati, mi-a atins viata! Îmi amintesc, spunea el, cum Ruth Davis, una dintre învatatoare a venit sa ma caute acasa, atunci cand eu am început sa lipsesc. De cateva ori n-am mers la Scoala Duminicala, pentru ca preferam sa merg la partidele de golf, pentru a castiga bani ca si copil de mingi. De fiecare data însa cand lipseam trei duminici la rand, Ruth Doris, venea unde locuiam si-mi spunea: „Curtis, maine dimineata voi fi aici la ora 9 sa te iau la Scoala Duminicala; sa fii gata!”

Din dragoste si respect pentru acea învatatoare, eram todeauna gata înainte ca ea sa opreasca în fata casei. Pentru acea jertfa pe care ea a facut-o pentru mine atunci cand nu aveam pe nimeni, Ruth a ramas pentru mine o persoana speciala, de care îmi aduc aminte todeauna cu mare placere!

Cunosti persoanele care ti-au influentat în mod pozitiv viata? Fii pregatit sa le adresezi un cuvant de apreciere, iar daca nu mai sunt în viata, fii gata sa le rasplatesti jertfa depusa, ajutand pe altcineva sa ajunga în familia celor credinciosi.