martie 29, 2013

TRAIESTE IN ASCULTARE



„Si dragostea sta în vetuirea dupa poruncile Lui. Aceasta este porunca în care trebuie sa umblati, dupa cum ati auzit de la început.” [2 Ioan 1:6]


      Domnul Isus a spus:”Ramaneti în Mine si Eu voi ramanea în voi. Dupa cum mladita nu poate sa aduca roada daca nu ramane în vita, tot asa nimeni nu poate sa aduca roada, daca nu ramane în Mine! Daca ramane cineva în Mine si Eu voi ramanea în el, va aduce multa roada, pentru ca despartiti de Mine nu puteti face nimic.”

      Cu alte cuvinte, scopul ramanerii în Hristos este o viata de rodnicie spirituala! Dar de ce sa a vem o viata plina de roada? Domnul Isus ne raspunde acestei întrebari cand spune: „V-am spus aceste lucruri pentru ca bucuria Mea sa ramana în voi si bucuria voastra sa fie deplina”. Ioan 15:11 Suntem chemati deci la partasia cu Hristos, pentru a aduce multa roada si pentru a gasi bucurie deplina. Care este însa conditia ramanerii în Hristos? Sunt foarte multi crestini care desi îsi doresc o viata rodnica si o bucurie deplina, nu mai stiu ce asteapta Dumnezeu de la ei. Cuvantul Scripturii ne descopera secretul ramanerii în Hristos prin decalaratia facuta de Domnului Isus care spune: „Cum M-a iubit pe Mine Tatal, asa v-am iubit si Eu pe voi. Ramaneti în dragostea Mea. Daca paziti poruncile mele, veti ramane în dragostea mea, dupa cum si Eu am pazit poruncile Tatalui Meu si raman în dragostea Lui.” Ioan 15:9-10

      Într-un capitol anterior, Domnul Isus a facut cunoscut aceiasi conditie: „Daca Ma iubiti, veti pazi poruncile Mele si Eu voi ruga pe Tatal si El va va da un alt Mangaietor, care sa ramana cu voi în veac.” Ioan 14:15-16

      Prima conditie pentru rodnicia spirituala, este o viata de ascultare dovedita prin pazirea poruncilor Domnului Isus. O alta conditie este o viata de curatie dobandita prin lucrarea jertfei lui Hristos. „Pe orice mladita care este în Mine si n-aduce roada, El o taie; si pe orice mladita care aduce roada, o curateste ca sa aduca si mai multa roada.” Ioan 15:2

      Dar ascultarea si curatia este posibila numai pentru cei ce au o viata de credinta, pentru ca unirea cu Hristos se realizeaza doar prin credinta. Poate îti doresti succesul din punct de vedere profesional sau material. N-ai dori sa ai si un succes personal în viata spirituala? Aplica aceasta formula a succesului recomandata de Domnul Isus, traind o viata de ascultare, de curatie si de credinta si vei avea o viata fericita si plina de roada spirituala.