februarie 26, 2014

EU STIU


“… eu una stiu: ca eram orb, si acum vad.” [Ioan 9:25]

Eu stiu ca am in cer o casa,

Pe care nimeni nu mi-o ia.

Chiar daca nedreptatea lumii

M-alunga din casuta mea,

Eu stiu, eu stiu, eu stiu

Ca am in cer o casa

Pe care nimeni nu mi-o ia.

 

Eu stiu ca am sa cant odata,

Cu toti cei dragi imbratisat.

Chiar daca azi traiesc in lacrimi,

De cei iubiti prea-ndepartat,

Eu stiu, eu stiu, eu stiu

Ca am sa cant odata

Cu toti cei dragi imbratisat.

 

Eu stiu ca Rascumparatorul

Si Dumnezeul meu e viu.

Chiar nimicit sa-mi fie trupul

Si chiar uitat de toti sa fiu,

Eu stiu, eu stiu, eu stiu

Ca Rascumparatorul

Si Dumnezeul meu e viu.

 

Eu stiu ca-L voi vedea pe Domnul,

Si El va fi rasplata mea.

Chiar daca viata mea din lume

Si moartea fi-mi-ar cea mai grea,

Eu stiu, eu stiu, eu stiu

Ca-L voi vedea pe Domnul,

Si El va fi rasplata mea.