iunie 04, 2014

CASTIGAT FARA CUVANT

“…daca unii nu asculta Cuvantul, sa fie castigati fara cuvant, prin purtarea nevestelor lor, cand vor vedea felul vostru de trai: curat si in temere.” [1 Petru 3:1-2]

 

Cineva a povestit despre o femeie din Asia ca a fost condusa la Mantuitorul de un misionar. Femeia a devenit fericita si se bucura de pace ape care Christos i-a dat-o in suflet. Insa femeia se temea ca, daca necredinciosul ei sot va auzi despre aceste lucruri, il va ucide pe misionar. Asa ca misionarul a sfatuit-o sa nu vorbeasca despre hotararea ei, dar sa traiasca bucuria mantuirii sis a fie o sotie buna.

Dupa o saptamana, femeia a marturisit: “Cand am ajuns acasa, am curatit casa si am incercat ca totul sa fie pe placul sotului meu. I-am pregatit mancarea preferata sic and a venit acasa a fost foarte surprins de actiunile mele. Cand m-a intrebat de ce fac toate aceste lucruri, nu i-am raspuns nimic, ci toata saptamana am fost amabila. Am renuntat la orice motiv de cearta. Dupa cateva zile, el a insistat sa-i spun de ce ma comport cu atata bunatate. I-am spus ca ma tem sa nu ma ucida pe mine sip e misionar daca ii voi spune. El m-a asigurat ca nu va face acest lucru. In curand a devenit si el crestin.”

Comentarile la aceasta intamplare sunt de prisos. Cine va va face rau, daca sunteti plini de ravna pentru bine?