iunie 17, 2014

“EU SUNT”

“Nimeni nu cunoaste deplin pe Tatal, afara de Fiul, si Acela caruia vrea Fiul sa i-L descopere.” [Matei 11:27]

        “Eu sunt Painea vietii. Cine vine la Mine, nu va flamanzi niciodata… Daca mananca cineva din painea aceasta, va trai in veac” (Ioan 6:35, 51). La El suntem saturati.

        “Eu sunt Lumina lumii; cine Ma urmeaza pe Mine, nu va umbla in intuneric, ci va avea lumina vietii” (Ioan 8:12). La El este lumina si adevarul.

        “Eu sunt Usa. Daca intra cineva prin Mine, va fi mantuit; va intra si va iesi, si va gasi pasune” (Ioan 10:9). Prin El intram in imparatia lui Dumnezeu.

        “Eu sunt Pastorul cel bun. Pastorul cel bun isi da viata pentru oi. Eu sunt Pastorul cel bun. Eu Imi cunosc oile Mele, si ele Ma cunosc pe Mine” (Ioan10:11, 14). Cei care sunt ai SaiIi apartin pe deplin, iar aceasta le da siguranta.

        “Eu sunt invierea si viata. Cine crede in Mine, chiar daca ar fi murit va trai” (Ioan 11:25). Ca si Biruitor asupra mortii, El da viata: viata vesnica.

        “Eu sunt calea, adevarul si viata. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine” (Ioan 14:6). El este singura intrare spre Dumnezeu, Tatal.

        “Eu sunt Vita, voi sunteti mladitele. Cine ramane in Mine, si in cine raman Eu, aduce multa roada” (Ioan 15:5). Numai o relatie stransa cu Isus face ca viata sa fie bogata.