iulie 30, 2014

EL A VRUT SA TE SALVEZE PE TINE SI PE MINE!

“Preotii cei mai de seama, impreuna cu carturarii si batranii, isi bateau si ei joc de El, si ziceau: “Pe altii i-a mantuit ir pe Sine nu Se poate mantua!” [Matei 27:41-42]

 

        Nu ar fi putut Domnul Isus sa scape, sa Se salveze? Da, dar atunci am fi fost cu totii pierduti vesnic. El nu a vrut sa Se scape pe Sine, cand altii trebuiau sa fie salvati. El stia ca nu exista o alta cale decat moartea Sa de ispasire, pentru a putea aduce oameni sarmani, cazuti, din mizeria pacatului la inima de Tata a lui Dumnezeu. Cand in ciuda acestei batjocuri a ramas la cruce, S-a asemanat acelui slujitor evreu care spunea: “Eu iubesc pe stapanul meu, pe nevasta-mea si pe copiii mei, si nu vreau sa ies slobod.”

        El nu a vrut sa ne salveze, pentru ca a vrut sa te salveze pe tine si pe mine. El a venit, “sa caute sis a mantuiasca ce era pierdut”, nu sa caute ceva pentru Sine, ci “ca sa slujeasca sis a-Si dea viata ca rascumparare pentru multi”.

        Dar sa nu uitam niciodata privind toate aceste fapte minunate care ne privesc si pe noi, cat de mult a ranit aceasta batjocura inima Mantuitorului rastignit. El, care S-a gandit numai la altii, a fost asa de dispretuit.