septembrie 23, 2014

CEL MAI BUN DAR

“Intareste-mi pasii in Cuvantul Tau...” [Psalm 119:133]

        Fostul presedinte al Statelor Unite, Abraham Lincoln, a citit si a crezut Biblia. El a declarant: “Eu cred ca Biblia este cel mai bun dar al lui Dumnezeu daruit omului. Tot ce-i mai bun din partea Mantuitorului ne este comunicat prin aceasta Carte. Eu am ingenuncheat de multe ori, coplesit de convingerea ca nu am pe altcineva la cine sa recurg. Eu pot sa inteleg cum cineva care se uita numai in jur poate fi ateu, dar nu pot concepe cum cineva privind in sus poate sa spuna ca nu exista Dumnezeu.”

        Biblia este Cuvantul lui Dumnezeu care ne izbaveste prin minunata sa adaptare la propriile noastre imprejurari si la starile noastre sufletesti. Ea ni se adreseaza cu un cuvant potrivit si cu aceeasi prospetime, ca si cum ar fi fost dictat astazi in mod special pentru fiecare dintre noi.

        Biblia este cartea zilei prezente, adaptata tuturor varstelor, tuturor claselor sociale, tuturor conditiilor. Ce privilegiu de a avea o astfel de Carte, de a cunoaste descoperirile sale divine, cuprinzand istoria morala a trecutului, prezentului si viitorului omenirii in general, ca si a fiecaruia dintre noi, in particular. Dorinta si rugaciunea noastra sa fie ca a psalmistului: “Intareste-mi pasii in Cuvantul Tau.. si invata-ma oranduirile Tale” (Psalm 119:133, 135).